Vaak gestelde vragen

Hoe werkt het online bestellen? 

U kiest de artikelen die u wenst aan te kopen en voegt deze toe aan uw winkelwagen. Wanneer u wil overgaan tot de effectieve aankoop, dan klikt u in de winkelwagen op AFREKENEN en volgt u de stappen. In een eerste stap krijgt u een overzicht van uw winkelwagen en de artikelen die eraan toegevoegd werden. Daarna dient u  zich te registreren (of aan te melden indien u reeds geregistreerd bent). Vervolgens krijgt u de keuze om een afleverings- en facturatieadres in te geven.  De volgende stap is het kiezen van een verzendmethode. U kunt kiezen om het artikel zelf op te halen bij BORDUURGESCHENK.BE of hij kan deze op het door u gekozen afleveringsadres door BPOST laten leveren .  Na het accepteren van onderhavige voorwaarden komt u op de betaalpagina.

u heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen: 
- via BanContact Mister Cash 
- via overschrijving op rekeningnummer BE38 7380 2009 3772  -  BIC : KREDBEBB
- via PayPal

De aankoop komt tot stand op het moment dat u een bevestigingsmail van BORDUURGESCHENK.BE ontvangt. De artikelen worden op uw afleveringsadres bezorgd.

Ik kreeg geen bevestigingsmail.

De e-mails worden bij uw registratie en aankoop automatisch verzonden. Wanneer u geen bevestigingsmail hebt ontvangen dan zijn hier de meest voorkomende oorzaken het feit dat u een foutief mailadres opgaf ofwel dat de mails in uw spambox terecht zijn gekomen.

Heeft u een correct mailadres opgegeven en u hebt geen bevestigingsmail ontvangen, ook niet in uw spambox, neem dan zeker contact met ons op via info@borduurgeschenk.be!

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Dit hangt af van meerdere factoren. Indien uw artikel(en) op voorraad zijn dan wordt dit gepersonaliseerd binnen de twee werkdagen na uw bestelling. Indien er één of meer artikelen niet op voorraad zijn dan mag je daar in principe een weekje bijdoen maar dit is uiteraard afhankelijk van onze leverancier. Via uw account kan u steeds de status van uw bestelling volgen.

Hebt u een bestelling heel dringend nodig, informeer dan best vooraf naar de beschikbaarheid en levertermijn!

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen.  Tijdens het online bestellen krijgt u de keuze om een afleverings- en facturatieadres op te geven.  Deze adressen hoeven niet noodzakelijk dezelfde te zijn.

Wordt een bestelling van meerdere artikelen in één keer bezorgd?

Wanneer u iets bestelt, wordt uw bestelling standaard in één keer verzonden. Wij doen ons uiterste best om alle artikelen in één keer te bezorgen.  Het artikel met de langste levertijd bepaalt wanneer uw bestelling bezorgd wordt.
De standaardverzending is gratis vanaf € 50,-. 

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet in de brievenbus past? 

Al onze artikelen worden met de grootste zorg door BPOST geleverd. Uw pakket is verzekerd tot een bedrag van 500 euro en dankzij het e-tracking systeem weet u op ieder moment waar uw pakket zich bevindt. U kan kiezen om uw bestelling op een door u bepaald afleveringsadres te laten leveren of in één van de vele postkantoren of PostPunten waarvan er zeker ééntje bij u in de buurt is. 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Bestellen via onze webwinkel is momenteel mogelijk vanuit België en Nederland. Woont u in een ander land dan kan u contact opnemen met onze klantendienst.

Kan ik een bestelling buiten België laten bezorgen?

Momenteel kan u enkel een leveringsadres kiezen in België of Nederland. Wenst u uw pakket in een ander land te bezorgen, vermeld dit dan zeker bij het uitvoeren van uw bestelling of neem contact op met onze klantendienst voor meer informatie omtrent prijzen en verzending.

Kan ik mijn bestelling bij BORDUURGESCHENK ophalen?

Ja dat kan. Van zodra uw bestelling klaar is krijgt u van ons een mail.
Onze openingsuren kan u vinden op onze webshop.

Moet ik zelf mijn bestelling ophalen of mag ik dit door iemand anders laten doen?

U hoeft niet persoonlijk uw bestelling na afspraak komen ophalen, maar geeft u wel de mail met de bevestiging van uw bestelling mee, zodat die kan worden voorgelegd.

Is de webshop altijd te bereiken?

De webshop is online 24 uur per dag en 7 dagen op 7.  U kan dus dag en nacht ons aanbod bekijken, kopen en bestellen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren. U ontvangt uw bestelling 14 dagen op zicht. Mocht u (een deel van) uw bestelling toch niet willen behouden dan kunt u de artikelen onbeschadigd en in de originele verpakking binnen 14 dagen op uw kosten terugsturen.
Opgepast, gepersonaliseerde artikelen of artikelen die naar uw wens werden aangepast, worden nooit teruggenomen!

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u het geleverde artikel niet wenst te behouden, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst op uw kosten terug sturen.
U stuurt het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking samen met de factuur terug naar: Borduurgeschenk.be, Grote Moerstraat 30, 8200 Sint-Andries.
De verzending van de teruggave valt onder uw verantwoordelijkheid tot de ontvangst door ons.
Gepersonaliseerde artikelen of artikelen die naar uw wens werden aangepast, worden nooit teruggenomen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Indien de artikelen beschadigd waren, vragen wij u eerst even contact op te nemen met de Borduurgeschenk-klantendienst. Dit kan door gebruik te maken van ons contactformulier. Wij verzoeken u dit zo snel mogelijk na ontvangst te doen.  Na een bevestigingsmail van Borduurgeschenk.be kunt u deze beschadigde artikelen terug sturen.

De verzending van de teruggave valt onder uw verantwoordelijkheid tot de ontvangst door ons.

Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Heeft u de artikelen op de juiste wijze terug gestuurd, dan zullen wij het door u betaalde bedrag minus de oorspronkelijke verzend- en behandelingskosten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen op uw rekening terugstorten.

Ik heb nog een andere vraag. 

Is er iets niet helemaal duidelijk of u zit nog met een vraag, contacteer ons dan via info@borduurgeschenk.be